Smart Gardener

Mikä on Smart Gardener -sovellus?

Smart Gardener -sovellus on kaukosäädin T-sarjan keittiöpuutarhaan. Sovelluksella voit säädellä keittiöpuutarhaasi liittyviä toimintoja. Sovellus myös muistuttaa sinua veden ja ravinteiden lisäämisestä. Smart Gardener -sovellus hoitaa puutarhan puolestasi.

Miksi minun pitäisi käyttää Smart Gardener -sovellusta?

Optimoidaksesi kasvun ja helpottaaksesi elämääsi. Jokaisella kasvilajilla on omat tarpeensa; jotkut tarvitsevat enemmän vettä kun taas toiset selviävät niukemmalla. Toiset kasvit tarvitsevat lepoajan päivittäin jaksaakseen kukkia ja tuottaa hedelmää, kun taas toiset kukoistavat jatkuvan valon alla. Tähän tarpeeseen olemme kehittäneet Smart Gardener -sovelluksen, johon olemme esiasentaneet yksilöllisiä kasvu-ohjelmia tyypillisille kasveille. Ainoa mitä sinun tulee tehdä on valita kasvi listasta ja sovellus luo ja ylläpitää keittiöpuutarhaan valitsemallesi kasville suotuisat olosuhteet.

Mitkä ovat Smart Gardner -sovelluksen päätoiminnot?

Sovellus hallitsee valoja, vedenkiertoa ja näin myös ravinteiden määrää luoden kasvattamillesi kasveille jatkuvasti suotuisat olosuhteet. Sovellus myös muistuttaa veden ja ravinteiden lisäämisestä.

Entä jos minulla ei ole älypuhelinta, toimiiko T3/T6/T12 keittiöpuutarha silti?

Voit käyttää T-sarjan keittiöpuutarhaa ilman sovellusta, sillä laitteissa on esi-asennettu Smart Default -ohjelma. Sinun tulee vain kiinnittää virtajohto seinään ja lisätä laitteeseen vettä.

Mistä voin ladata Smart Gardener - sovelluksen?

Smart Gardener -sovelluksen voi ladata AppStoresta ja Google Playsta.

Millä laitteilla sovellus toimii?

Sovellus toimii Applen ja Android laitteilla.

Miten yhdistän sovelluksen ja T-sarjan keittöpuutarhani?

Kun olet ladannut sovelluksen, se pyytää sinua yhdistämään laitteesi. Tämä tehdään painamalla ruudun oikeassa yläkulmassa olevaa + merkkiä. Paina + merkkiä ja odota että ohjelma saa yhteyden puutarhaan. Varmista että Bluetooth on päällä älylaitteellasi, ja että puutarhan virtajohto on seinässä.

Voinko yhdistää useamman T-sarjan puutarhan älypuhelimeni sovellukseen?

Kyllä, voit lisätä niin monta T-sarjan laitetta älypuhelimesi Smart Gardener -sovellukseen kuin haluat. Ruudulla, jolla olet jos lisännyt puutarhan sovellukseen, on + merkki ruudun oikeassa yläkulmassa. Paina + merkkiä ja odota että ohjelma saa yhteyden uuteen puutarhaan.

Voinko liittää T-sarjan puutarhan useampaan älylaitteeseen?

Kyllä voit. Lataa sovellus ja lisää uusi puutarha kuten edellä.

Smart Gardener -aplikaatio ei saa yhteyttä T-sarjan puutarhaani?

Varmista että älypuhelimessasi on bluetooth-yhteys kytkettynä päälle. Jotkut puhelimet vaativat myös uudelleen käynnistämisen. Muista myös kytkeä T-sarjan puutarhan virtajohto seinään.

Miten kasvu-ohjelmia käytetään?

Kasvu-ohjelmat on suunniteltu eri kasvien yksilöllisiä tarpeita varten, joten niissä on tietyt valon- ja veden-määrät riippuen valitun kasvin tarpeista. Kun valitset tietyn kasvu-ohjelman aplikaatiosta, hoitaa aplikaatio loput. Tämä tehdään avaamalla sovellus ja painamalla t-sarjan puutarhanne kuvaa. Tästä avautuu uusi ikkuna, jossa Automated remote control kuvakkeen alta löytyvät kasvu-ohjelmat. Valitse kasvu-ohjelma ja uusi ikkuna aukeaa. Valitse haluamasi kasvu-ohjelma. T-sarjan puutarhasi ilmoittaa vastaanottaneensa uuden kasvu-ohjelman vilkuttamalla valoa.

Mikä kasvu-ohjelma pitää valita jos minulla on useampia eri yrttejä/kasveja t-sarjan puuta?

Aplikaatiossa on kolme usean lajin ohjelmaa: yrtit, salaatit, kukat. Pääsääntönä suosittelemme valitsemaan ohjelman kaikkein vaativimman T-sarjan keittiöpuutarhassa olevan kasvin mukaan.

Voinko luoda oman kasvu-ohjelman?

Kyllä, voit luoda oman kasvu-ohjelman/ohjelmia. Tämä tehdään kasvu-ohjelmien alla painamalla oikeassa yläkulmassa olevaa + merkkiä. Voit määrittää valon päälläolo ajan ja pumpun pumppaus tiheyden ja pituuden. Voit myös määrittää omat muistutukset veden lisäykselle ja vaihdolle, sekä ravinteiden lisäyksen tiheydelle.

Mistä tiedän milloin valo sammuu tietyllä ohjelmalla? Tai kuinka usein pumpun kuuluu pumpata?

Voit tarkistaa tiedot kaikkien valmiiden kasvu-ohjelmien takaa. Andoid laitteella pidä sormea tietyn ohjelman päällä kunnes view-valinta tulee esiin. Apple laitteella pyyhkäise ohjelman kohdalla vasemmalle.

Miten käytetään kasvu-vaiheita?

Tämä ominaisuus on varmistamassa hyvän ja tasaisen kasvun kasvien koko kasvukaudella, kun eri vaiheissa kasvilla on erilaisia tarpeita. Aplikaatiossa on kolme eri vaihtoehtoa kasvu-vaiheelle; siemenet, pistokkaat ja esi-kasvatetut kasvit. Siemen vaihetta käytetään, kun aloitat kasvatuksen siemenistä. Tämä asettaa laitteeseen oikeat asetukset siemenkasvatukselle; valo on pois päältä 7 päivää ja syttyy sen jälkeen automaattisesti. Kun käytät kasvu-vaiheita tulee sinun ensin valita kasvatettava kasvi Kasvu-ohjelmasta ja sen jälkeen mennä valitsemaan kasvu-vaihe kasvu-vaihe -valikosta.

Miten valoa säädetään?

Tähän on kolme vaihtoehtoa.

  1. Voit valita manuaalisen on/off -kytkennän. Valinta on joko off eli pois, tai automatic, eli taustalla oleva kasvu-ohjelman mukainen valon päälläolo.
  2. Voit valita ohjelman jossa valo sammuu yöksi, esim. persilja, kukat, chilit.
  3. Voit myös säätää valon päälläolon tekemällä oman kasvu-ohjelman.

Miten voin sammuttaa/sytyttää valon muuttamatta kasvu-ohjelmaa?

Tähän voit käyttää manuaalista on/off -kytkintä. Valinta on joko off eli pois, tai automatic, eli taustalla oleva kasvu-ohjelman mukainen valon päälläolo.

Kuinka muokkaan aplikaatioon tekemääni omaa kasvuohjelmaa tai poistan sen?

Voit muokata oman kasvuohjelmasi tietoja näin: Android laitteella paina omaa kasvuohjelmaasi kunnes edit/muokkaus ikkuna ilmestyy. Apple laitteella pyyhkäise kasvuohjelmasi päällä vasemmalle. Halutessasi poistaa omatekemäsi kasvuohjelman toimi näin: Android laitteella paina kasvuohjelman päällä kunnes delete/poista ikkuna ilmestyy. Apple laitteella pyyhkäise kasvuohjelmasi päällä oikealle.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Order and delivery terms

Order

You can shop in the Shop.tregren.com online store if you are at least 18 years old and a consumer living in Finland or another European country. The order does not require registration.

tariff

The price of the product is the price in euros, which is shown in connection with the product information. The price includes VAT 21%. We reserve the right to price changes. In countries outside the EU, the price at Checkout after placing the order is displayed without VAT. For orders outside the EU, the customer pays VAT and customs duties directly to the forwarder when receiving the order.

Payment methods

The products and their delivery costs are paid when ordering. You can pay in the online bank with the following payment methods: Visa, MasterCard and Visa Electron cards. Ordering and payment take place safely in an SSL-protected connection.

Delivery methods and delivery costs

Delivery time

You will receive the package about a week after receiving your order. If the delivery of the product is delayed for some reason, we will try to inform you as soon as possible.

The delivery time is 5-7 days for now.

In July and around Christmas, our delivery time is 14 days.

Delivery to European countries 9.9 euros for orders under 109.90 euros.

Delivery will be delivered to you at DPD.

The right to return and exchange products

All our products have a 14-day exchange and return right in accordance with the Finnish Consumer Protection Act. The product must be unused and in the original sales packaging. Always contact our customer service at info@tregren.com first before sending your order back to us.

Return address:

UAB Artilux NMF

Tilžės g. 227A

76200 Šiauliai, Lithuania

We will refund the price in accordance with the Consumer Protection Act. Returns will be returned to the credit card. When you exchange products, we will refund the total amount of your order. We will refund the extra money if the amount of the refund is greater than the number of new products you ordered. We refund Returns no later than 30 days after the return. We always ask you to contact us by email at info@tregren.com before returns.

Wrong or defective product

If you have received the wrong product or the product is defective or damaged, please contact our customer service immediately either by emailing info@tregren.com.

Canceling the order

If you want to cancel your order and the delivery has not yet been sent, you can cancel the order by contacting our customer service. If the delivery has already been sent, you must proceed as described in the return instructions.

Description of the customer register

Registrar:

UAB Artilux NMF

Tilžės g. 227A

76200 Šiauliai, Lithuania

Register name:

Artilux NMF ,UAB customer register

Person responsible for the register:

The register is used for customer relations, invoicing and communication between customers and Tregren / Artilux NMF.

Registration information:

Contact information; name, address, e-mail, telephone

Customer's Order History

Disclosure o f information:

Information is not disclosed to third parties.


Payment Service Provider

Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized payment institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For complaints, please contact the website the payment was made to.

Paytrail Plc
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181 830
Business ID 2122839-7https://www.paytrail.com/en/consumer/information-about-paying