UKK T-Series

Miten t-sarjan keittiöpuutarha toimii?

T-sarjan ketittiöpuutarhat on suunniteltu sisäkäyttöön ja T-sarjan avulla saat parhaat kasvuolosuhteet kasvattamillesi eri kasveille Smart Gardener sovelluksen sekä Active Growing Technologyn ™ ansiosta. Näitä teknologioita käyttäen saat kasveillesi kolmin kertaisen kasvun. Active Growing Technology™ annostelee ravinteikkaan, happirikkaan veden kasvien juurille, kasvuvalo kasvulle optimaaliseksi säädetyllä valospektrillä on tärkeä kasvutekijä, ja lisäksi ravinteiden innovatiivinen käyttö. Smart Gardener -aplikaatio säätelee kaikkea ja sen avulla saat kasveillesi juuri niille soveltuvat kasvuolosuhteet.

Mikä ero on T3, T6 ja T12 keittiöpuutarhoilla?

Ainut ero on koko. T3 on pieni keittiöpuutarha pieniin keittiöhin ja pienille talouksille. T6 on yleisin koko ja suunniteltu erityisesti perheille jotka käyttävät paljon yrttejä ruoanlaitossa. T12 on suurikokoinen keittiöpuutarha heille, joille salaatit ja yrtit kuuluvat jatkuvaan päivittäiseen käyttöön.

Kuinka monta kasvia saan mahtumaan T3/T6/T12 keittiöpuutarhaani?

T3:een mahtuu 3-6 ruukkua/siemenkapselia niiden koosta riippuen. T6:een mahtuu 6-12 ruukkua/siemenkapselia niiden koosta riippuen. T12:een mahtuu 12-24 ruukkua/siemenkapselia niiden koosta riippuen.

Millainen valonlähde T3/T6/T12 keittiöpuutarhassa on?

T-sarjan puutarhoissa on varta vasten suunniteltu LED-valo jossa on kasvien kasvuun optimoitu valospektri. Se jäljittelee keskipäivän aurinkoa keskikesällä. Se eriää monista muista saatavilla olevista kasvuvaloista sillä olemme lisänneet keltaista väriä, jotta valo miellyttäisi silmää paremmin.

Kuinka kauan vesi riittää, milloin sitä on lisättävä?

Tämä voi olla mitä vain 3 ja 21 päivän väliltä. Kun aloitat kasvatuksen siemenistä ei vettä tarvitse lisätä pariin ensimmäiseen viikkoon. Kun puutarhassa on täysikokoisia kasveja täytyy vettä lisätä useammin. Kuinka usein, riippuu kasvatettavista kasveista. Smart Gardener -aplikaatio muistuttaa veden lisäämisestä.

Miten usein vesi on vaihdettava?

Suosittelemme vaihtamaan veden 3 viikon välein. Tekemällä näin varmistatte että kasveilla on oikea määrä ravinteita ja raikasta vettä.

Kuinka usein ravinteita tulee lisätä?

Ravinteita tulee lisätä kolmen viikon välein vedenvaihdon yhteydessä.

Miksi vesi täytyy vaihtaa?

Vaihtamalla veden säännöllisesti varmistat optimaaliset kasvuolosuhteet kasveille, sillä tuore vesi ja sen oikea PH-arvo jatkuvasti on tärkeää.

Miksi ravinteita pitää käyttää?

Ravinteet ovat olennainen osa kasvua ja ravitsemalla kasveja tarpeeksi varmistat vahvan ja nopean kasvun. Ravinteet vaikuttavat yrttien ja hedelmien kuten chilien ja tomaatien makuun, sekä kasvien terveyteen.

Jos minulla ei ole älypuhelinta, voinko käyttää T3/T6/T12 keittiöpuutarhaani?

Voit käyttää T-sarjan keittiöpuutarhaa ilman älypuhelinta ja Smart Gardener -sovellusta. Laitteissa on esiasetettu Smart Default -ohjelma. Ottaaksesi laitteen käyttöön tulee sinun vain täyttää vesisäiliöön vettä ja liittää virtajohto seinäpistokkeeseen.

Miten pumppu puhdistetaan?

Pumppu puhdistetaan poistamalla ensin suoja-ritilä pumpun etuosassa. Tämän jälkeen voi irrottaa vedenvirtausta säätävän päällisen. Sen jälkeen on esillä vielä siivekkeet. Ota myös tämä osa irti ja huuhtele sisin osa huolella. Laita pumppu kasaan vastakkaisessa järjestyksessä.

Mikä on T3/T6/T12 keittiöpuutarhan sähkönkulutus?

Valon ja pumpun yhteiskäyttö on 5,5W. Jos T3 tai T6 on valo päällä jatkuvasti (24/7) on kuukausittainen kulutus n. 4 kWh, eli n. 0,5 Eur riippuen sähkösopimuksesta. T12 kulutus on tuplasti saman.

Mikä on kasvivalon elinikä?

Kasvuvalon elinikä on 3-5 vuotta. Varaosia löytyy osoitteesta www.tregren.com

Mikä on pumpun elinikä?

Pumpun elinikä on 3-5 vuotta. Varaosia löytyy osoitteesta www.tregren.com

Pumppu lakkasi toimimasta, mitä pitää tehdä?

Jos olet jo puhdistanut pumpun huolellisesti yllä olevan ohjeen mukaisesti, voi olla tarpeen buutata puutarha. Tämä tehdään irrottamalla virtajohto 5 kertaa peräkkäin enintään 5s välillä edelliseen. Valot vilkkuvat ja pumppu pumppaa tämän päätteeksi. Jos sinulla on aplikaatio käytössä, täytyy kasvu-ohjelma valita uudestaan.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Tilaaminen
store.tregren.com – verkkokaupassa voivat tehdä ostoksia kaikki vähintään 18-vuotiaat kuluttajat Suomessa ja muissa Euroopan maissa. Tilaaminen ei vaadi rekisteröitymistä.

Hinnat
Tuotteen hinta on tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta euroina. Hinta sisältää arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksuvaihtoehdot ovat Verkkopankkki, maksukortti ja lasku. Verkkopankissa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Sampo, Osuuspankki, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Aktia, Nooa, Tapiola, Handelsbanken, Ålandsbanken. Maksukorteista käyvät Visa, MasterCard ja Visa Electron -kortit. Verkkopankkimaksua varten teillä tulee olla käytössänne oman pankkinne antamat käyttäjätunnukset. Kun maksatte ostoksenne verkkopankissa, siirrytte sivustostamme omaan pankkiinne ja maksatte valitsemanne tuotteet suoraan omalta tililtänne. Muistakaa palata takaisin kaupan sivulle linkistä, jos sivu ei muuten päivity, jotta maksutapahtuma ja tilaus päivittyvät. Maksutapahtuman näette tilitiedoistanne. Tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat turvallisesti SLL-suojatussa yhteydessä.

Toimitustavat ja –kulut
Toimitusaika
Toimitamme tuotteet DHL:n välityksellä varmasti ja nopeasti. Lähetys toimitetaan kotiin joko vahvistusta seuraavana tai sitä seuraavana arkipäivänä. Mikäli tuotteen toimittaminen jostain syystä viivästyy, pyrimme ilmoittamaan siitä sinulle mahdollisimman pian.
Heinäkuussa ja joulunpyhinä toimitusaikamme on 14 päivää.
Mikäli asiakas ei nouda tai vastaanota lähetystä määräajan puitteissa, palautuu lähetys meille. Tällöin meillä on oikeus periä meille aiheutuneet ylimääräiset toimituskulut tilaajalta.

Toimitus DHL kotiinkuljetuksena 3,90€
DHL:nkotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Perimme 3,90€ toimituskulun kaikista alle 50€ toimituksista. Tätä arvokkaampien tilausten toimitus DHL kotiinkuljetuksena on kuluttajalle maksuton.

Nouto Tregren 3GREN Oy:n toimipaikasta 0,00 €
Sovi noutoaika kuitenkin ensin soittamalla numeroon 050 568 9770.

Toimitus muihin EU-maihin 9,5 € kun tilattujen tuotteiden summa alittaa 50 €, ilmainen kun tuotteiden summa on yli 50 €.
Lähetys toimitetaan kotiinkuljetuksena.

Toimitus EU:n ulkopuolelle 15 € kun tilattujen tuotteiden summa alittaa 50 €, ilmainen kun tuotteiden summa on yli 50 €.
Lähetys toimitetaan kotiinkuljetuksena.

Tuotteiden palautus- ja vaihto-oikeus
Kaikilla tuotteillamme on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä myyntipakkauksessaan. 3Gren Oy:llä on Itellan sopimusasiakas ja näin ollen voit palauttaa tuotteen meille asiakaspalautuksena helposti. Asiakaspalautuksena tehty palautus on teille maksuton. Saatte postista kuitin tositteeksi palautuksesta.

Palautusosoite:
Tregren / 3Gren Oy
Maininkitie 6
02320 ESPOO

Kuluttajansuojalain mukaisesti palautamme teille maksetun kauppahinnan. Maksu hyvitetään sinne, mistä se on suoritettu: pankkitilille tai luottokortille checkoutin kautta. Vaihtaessanne tuotteita hyvitämme palautuksenne arvon tilauksenne loppusummasta. Palautamme ylimääräiset rahat, jos palautuksen määrä on suurempi kuin tilaamanne uuden tuotteen tai tuotteiden arvo. Maksamme hyvitykset viimeistään 30 vuorokauden kuluttua palautuksesta.
Ennen palauttamista olkaa aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla info@tregren.com tai puhelimitse numeroon 050 568 9770.

Väärä tai virheellinen tuote
Mikäli sinulle on toimitettu väärä tuote tai tuote on virheellinen tai vahingoittunut, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla info@tregren.com tai puhelimitse numeroon 050 568 9770

Tilauksen peruuttaminen
Mikäli haluatte peruuttaa tilauksenne ja toimitusta ei ole vielä annettu kuljetettavaksi, voitte peruuttaa sen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos toimitus on jo annettu kuljetettavaksi, tulee teidän toimia palautusohjeen mukaisesti.

Rekisteriseloste
Rekisterinpitäjä:
Tregren / 3Gren Oy
Maininkitie 6
02320 ESPOO

Rekisterin nimi:
3Gren Oy:n asiakasrekisteri

Rekisteriasioita hoitava henkilö:
Markus Nilsson
markus.nilsson@tregren.com
puh. 050 568 9770

Rekisteriä käytetään asiakkaiden ja Tregren / 3Gren Oy:n välisen
asiakassuhteiden hoitoon, laskutukseen, asiakaskirjeisiin ja tiedotteisiin.

Rekisterin sisältämät tiedot:
Yhteystiedot; nimi, osoite, sähköposti osoite ja puhelinnumero
Asiakkaan tilaushistoria

Tietojen luovutus:
Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille.