T-series

Miten t-sarjan keittiöpuutarha toimii?

T-sarjan ketittiöpuutarhat ovat sisäkäyttöön suunniteltuja vesiviljeylaitteita ja T-sarjan avulla saat parhaat kasvuolosuhteet kasvattamillesi eri kasveille Smart Gardener sovelluksen sekä Active Growing Technologyn ™ ansiosta. Näitä teknologioita käyttäen saat kasveillesi kolminkertaisen kasvun. Active Growing Technology™ annostelee ravinteikkaan, happirikkaan veden kasvien juurille, kasvuvalo kasvulle optimaaliseksi säädetyllä valospektrillä on tärkeä kasvutekijä, lisänä ravinteiden innovatiivinen käyttö. Smart Gardener -aplikaatio säätelee kaikkea ja sen avulla saat kasveillesi juuri niille soveltuvat kasvuolosuhteet.

Mikä ero on T3, T6 ja T12 keittiöpuutarhoilla?

Ainut ero on koko. T3 on pieni keittiöpuutarha pieniin keittiöhin ja pienille talouksille. T6 on yleisin koko ja suunniteltu erityisesti perheille jotka käyttävät paljon yrttejä ruoanlaitossa. T12 on suurikokoinen keittiöpuutarha heille, joille salaatit ja yrtit kuuluvat jatkuvaan päivittäiseen käyttöön.

Kuinka monta kasvia saan mahtumaan T3/T6/T12 keittiöpuutarhaani?

T3:een mahtuu 3-6 ruukkua/siemenkapselia niiden koosta riippuen. T6:een mahtuu 6-12 ruukkua/siemenkapselia niiden koosta riippuen. T12:een mahtuu 12-24 ruukkua/siemenkapselia niiden koosta riippuen.

Millainen valonlähde T3/T6/T12 keittiöpuutarhassa on?

T-sarjan puutarhoissa on varta vasten suunniteltu LED-valo jossa on kasvien kasvuun optimoitu valospektri. Se jäljittelee keskipäivän aurinkoa keskikesällä. Se eriää monista muista saatavilla olevista kasvuvaloista sillä olemme lisänneet keltaista väriä, jotta valo miellyttäisi silmää paremmin.

Kuinka kauan vesi riittää, milloin sitä on lisättävä?

Tämä voi olla mitä vain 3 ja 21 päivän väliltä. Kun aloitat kasvatuksen siemenistä ei vettä tarvitse lisätä pariin ensimmäiseen viikkoon. Kun puutarhassa on täysikokoisia kasveja täytyy vettä lisätä useammin. Kuinka usein, riippuu kasvatettavista kasveista. Smart Gardener -aplikaatio muistuttaa veden lisäämisestä.

Miten usein vesi on vaihdettava?

Suosittelemme vaihtamaan veden 3 viikon välein. Tekemällä näin varmistatte että kasveilla on oikea määrä ravinteita ja raikasta vettä.

Kuinka usein ravinteita tulee lisätä?

Ravinteita tulee lisätä kolmen viikon välein vedenvaihdon yhteydessä.

Miksi vesi täytyy vaihtaa?

Vaihtamalla veden säännöllisesti varmistat optimaaliset kasvuolosuhteet kasveille, sillä tuore vesi ja sen oikea PH-arvo jatkuvasti on tärkeää.

Miksi ravinteita pitää käyttää?

Ravinteet ovat olennainen osa kasvua ja ravitsemalla kasveja tarpeeksi varmistat vahvan ja nopean kasvun. Ravinteet vaikuttavat yrttien ja hedelmien kuten chilien ja tomaatien makuun, sekä kasvien terveyteen.

Jos minulla ei ole älypuhelinta, voinko käyttää T3/T6/T12 keittiöpuutarhaani?

Voit käyttää T-sarjan keittiöpuutarhaa ilman älypuhelinta ja Smart Gardener -sovellusta. Laitteissa on esiasetettu Smart Default -ohjelma. Ottaaksesi laitteen käyttöön tulee sinun vain täyttää vesisäiliöön vettä ja liittää virtajohto seinäpistokkeeseen.

Miten pumppu puhdistetaan?

Pumppu puhdistetaan poistamalla ensin suoja-ritilä pumpun etuosassa. Tämän jälkeen voi irrottaa vedenvirtausta säätävän päällisen. Sen jälkeen on esillä vielä siivekkeet. Ota myös tämä osa irti ja huuhtele sisin osa huolella. Laita pumppu kasaan vastakkaisessa järjestyksessä.

Mikä on T3/T6/T12 keittiöpuutarhan sähkönkulutus?

Valon ja pumpun yhteiskäyttö on 5,5W. Jos T3 tai T6 on valo päällä jatkuvasti (24/7) on kuukausittainen kulutus n. 4 kWh, eli n. 1 Eur riippuen sähkösopimuksesta. T12 kulutus on tuplasti saman.

Mikä on kasvivalon elinikä?

Kasvuvalon elinikä on 3-5 vuotta. Varaosia löytyy osoitteesta www.tregren.fi

Mikä on pumpun elinikä?

Pumpun elinikä on 3-5 vuotta. Varaosia löytyy osoitteesta www.tregren.fi

Pumppu lakkasi toimimasta, mitä pitää tehdä?

Jos olet jo puhdistanut pumpun huolellisesti yllä olevan ohjeen mukaisesti, voi olla tarpeen buutata puutarha. Tämä tehdään irrottamalla virtajohto 6 kertaa peräkkäin laitteesta, ei seinäpistokkeesta, siten että virta on poissa joka välissä vähintään 2s. Valot vilkkuvat tämän päätteeksi. Jos sinulla on aplikaatio käytössä, täytyy kasvu-ohjelma valita uudestaan.

Voinko laittaa kaupan yrtti- ja salaattiruukut keittiöpuutarhaan?

Kyllä, kaikki Tregrenin keittiöpuutarhat on valmistettu sitä silmällä pitäen, että siemenkapseliemme lisäksi myös ja varsinkin kaupan valmiit yrtti- ja salaattiruukut voidaan säilyttää pidempään käyttökuntoisina keittiöpuutarhoissamme; jopa kuukausia.

Kaupan ruukut kannattaa kuitenkin huuhdella hyvin juoksevan viileän veden alla ylösalaisin ja tarkistaa pois huonokuntoiset lehdet ennen keittiöpuutarhaan siirtämistä. Ruukkua ei tule poistaa, mutta muovipakkaus kylläkin. Poikkeuksena esim. tilli, jonka pitkät hontelot varret katkeavat helposti, ja kasvi kuolee parissa päivässä jos muovisuojan poistaa sen ympäriltä. Muista tällöin varmistaa, että vesi pääsee ruukkuun eli leikkaa pussin alaosa tarvittaessa pois.

Voit laittaa keittiöpuutarhaan myös salaattiruukut, kun olet käyttänyt niistä valtaosan; ne alkavat tuottaa lisää salaattia parissa päivässä. Jopa juureton, ruukuton salaatti on mahdollista saada kasvamaan, kun leikkaat tyngästä ruskean ns. kuoren pois. Tällöin kasvuun lähtö on hitaampaa, mutta muutamassa viikossa salaatti alkaa tällöinkin tuottaa uutta satoa.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Order and delivery terms

Order

You can shop in the Shop.tregren.com online store if you are at least 18 years old and a consumer living in Finland or another European country. The order does not require registration.

tariff

The price of the product is the price in euros, which is shown in connection with the product information. The price includes VAT 21%. We reserve the right to price changes. In countries outside the EU, the price at Checkout after placing the order is displayed without VAT. For orders outside the EU, the customer pays VAT and customs duties directly to the forwarder when receiving the order.

Payment methods

The products and their delivery costs are paid when ordering. You can pay in the online bank with the following payment methods: Visa, MasterCard and Visa Electron cards. Ordering and payment take place safely in an SSL-protected connection.

Delivery methods and delivery costs

Delivery time

You will receive the package about a week after receiving your order. If the delivery of the product is delayed for some reason, we will try to inform you as soon as possible.

The delivery time is 5-7 days for now.

In July and around Christmas, our delivery time is 14 days.

Delivery to European countries 9.9 euros for orders under 109.90 euros.

Delivery will be delivered to you at DPD.

The right to return and exchange products

All our products have a 14-day exchange and return right in accordance with the Finnish Consumer Protection Act. The product must be unused and in the original sales packaging. Always contact our customer service at info@tregren.com first before sending your order back to us.

Return address:

UAB Artilux NMF

Tilžės g. 227A

76200 Šiauliai, Lithuania

We will refund the price in accordance with the Consumer Protection Act. Returns will be returned to the credit card. When you exchange products, we will refund the total amount of your order. We will refund the extra money if the amount of the refund is greater than the number of new products you ordered. We refund Returns no later than 30 days after the return. We always ask you to contact us by email at info@tregren.com before returns.

Wrong or defective product

If you have received the wrong product or the product is defective or damaged, please contact our customer service immediately either by emailing info@tregren.com.

Canceling the order

If you want to cancel your order and the delivery has not yet been sent, you can cancel the order by contacting our customer service. If the delivery has already been sent, you must proceed as described in the return instructions.

Description of the customer register

Registrar:

UAB Artilux NMF

Tilžės g. 227A

76200 Šiauliai, Lithuania

Register name:

Artilux NMF ,UAB customer register

Person responsible for the register:

The register is used for customer relations, invoicing and communication between customers and Tregren / Artilux NMF.

Registration information:

Contact information; name, address, e-mail, telephone

Customer's Order History

Disclosure o f information:

Information is not disclosed to third parties.


Payment Service Provider

Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized payment institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For complaints, please contact the website the payment was made to.

Paytrail Plc
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181 830
Business ID 2122839-7https://www.paytrail.com/en/consumer/information-about-paying